Wij zijn stichting Onderstroom. Wij organiseren evenementen voor en door Harderwijkers. Dat we van feestjes houden, hebben inwoners van Harderwijk al kunnen merken tijdens Onderstroom Festival, Blije Bietjes, Wild!, Stoet Festival en Happy Camper. Met een steeds groter groeiende groep enthousiaste vrijwilligers steken we veel tijd en energie in het opzetten van de mooiste festivals.

Onderstroom Festival

Onderstroom Festival is een gratis tweedaags muziekfestival in Harderwijk, georganiseerd voor en door Harderwijkers!

Lees hier meer over Onderstroom Festival

Blije Bietjes Food Festival

Blije Bietjes is al jaren een begrip in Harderwijk. Kom heerlijk eten, drinken en jezelf onderdompelen in livemuziek.

Lees hier meer over Blije Bietjes

Wild!

Een wildproeverij in Harderwijk waarbij jagers en slagers uitleg geven en de heerlijkste stukken wild bereiden.

Lees hier meer over Wild!

Stoet Festival

Stoet Festival is een corona-proof evenement in Harderwijk: een omgekeerd food festival, waarbij jij blijft zitten aan je tafel en een rondreizende stoet van foodtrucks, rijdende barren en wandelend vermaak langs jouw tafel komt.

Lees hier meer over Stoet Festival

Happy Camper

Happy Camper, het eerste festival van Stichting Onderstroom, vond in 2019 plaats op de Stadscamping in Harderwijk en was een groot succes!

Lees meer over Happy Camper