Wij zijn Stichting Onderstroom

Wij houden wel van een feestje

Je kent ons wel, van Blije Bietjes. Daar hebben we ongetwijfeld een keer een drankje met je genuttigd of culinair hoogstandje samen verorbert. Wij zijn gek op gezelligheid. Wat ons drijft? We vinden het gewoon mooi om een feestje te bouwen: voor en door Harderwijkers en natuurlijk toegankelijk voor iedereen. Wij staan voor net even anders, maar wel lekker.

Vorig jaar organiseerden we voor het eerst Onderstroom Festival. Een tweedaags festival in Harderwijk boordevol bandjes, DJ’s en cultuur met natuurlijk een hapje en een drankje. Het was voor een eerste editie al he-le-maal te gek en dit jaar willen het nóg gaver maken! En daar kunnen we alle hulp goed bij gebruiken, net als elke euro. Die besteden we wijs. Alles wat binnenkomt gaat terug in de pot en wordt gebruikt om meer gave ideeën te realiseren. Uiteraard beter, duurzamer en uitgebreider.

Wij houden niet zo van stilzitten en de hele crew van Stichting Onderstroom staat te trappelen om met jou een festival te bouwen! Bouw je mee?

Word een vriend van stichting Onderstroom en bouw met ons een festival

Jij sponsort, wij bouwen

Om je wat op weg te helpen stelden we standaard pakketen voor je samen. Zo wordt jouw sponsoring echt tastbaar. Wil je liever een ander bedrag sponsoren? Dat kan natuurlijk ook. Neem contact met ons op via sponsors@stichtingonderstroom.nl, we bespreken graag de mogelijkheden.

festival

after party
sugar daddy
n.t.b.

Geef onze crew een welverdiende afterparty. Jacuzzi zou leuk zijn, maar is geen vereiste.

munten-
koning
n.t.b.

Jouw logo in de handen van heel Harderwijk? Word munten koning en sponsor onze munten!

merchandise
mattie
n.t.b.

Laat zien dat je een mattie van stichting Onderstroom en sponsor onze crew shirts!

join
the crew

Geen geld maar wel tijd? Meld je aan als vrijwilliger! We hebben altijd handjes nodig. Voor, tijdens en na het festival.

Dit zijn al vrienden van
Stichting Onderstroom

En? Zullen we vrienden worden?

Mail naar sponsors@stichtingonderstroom.nl