Wij stellen graag aan u voor: MPeople HR, muntenkoning

Bijzonder trots zijn we dat we dit jaar ons hebben mogen verbinden aan Onderstroom Festival als ‘muntenkoning’. Wat ons het meest aanspreekt aan Stichting Onderstroom is de bruisende energie die er altijd is, de passie van de vrijwilligers en het out-of-the-box durven denken. Als MPeople zijn dat elementen die we ook in ons bedrijf de ruimte willen geven. Alleen dan kun je bij relaties het verschil maken en bedrijven naar een hoger niveau brengen. Daarnaast zijn wij een bedrijf dat gevestigd en geworteld is in Harderwijk. De meerderheid van onze werknemers en onze klanten komen uit Harderwijk. Juist daarom vinden wij het belangrijk dat we ook verenigingen en stichtingen ondersteunen vanuit onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Uiteraard houden we net als Stichting Onderstroom bij MPeople ook van een feestje, dus op deze manier zorgen we ervoor dat we zelf ook kunnen genieten op 2 en 3 juni a.s.

Maar wie is nu MPeople HR?

In 2020 gestart met de visie dat het MKB dezelfde rechten, plichten en risico’s heeft rondom personeel als de grote corporate bedrijven. Echter hebben zij meer mogelijkheden voor HR-afdelingen en juridische ondersteuning. Juist daarom is onze missie:

MPeople is dé HR-partner voor het MKB. MPeople zorgt ervoor dat HR-administratie en salarisadministratie een passende en effectieve invulling krijgt en relevante HR-managementoplossingen en ondersteuning simpel en flexibel toegankelijk zijn en blijven voor MKB. Wij zorgen ervoor dat jij je als ondernemer kunt focussen op dat waar je goed in bent.

Kortom: jij jouw passie, wij de onze. ‘Your challenge is ours’. En dat maken wij mogelijk met onze ervaren en praktisch ingestelde professionals, ons netwerk aan vertrouwde partners én de inzet van toepasselijke technologie. Anders gezegd: wij streven naar efficiency waar het kan en handelen met creativiteit waar nodig. Combineer dat met onze ondernemersmentaliteit, en je hebt onze ongeremde drijvende kracht voor jouw (HR-)succes te pakken.

Voor vragen, ondersteuning en uitvoering van HR- en salaris oplossingen zijn wij de juiste partner. Neem contact met ons op via www.mpeople.nl.

Tot slot

We kijken uit naar een mooie editie van Onderstroom Festival. Wij willen Stichting Onderstroom en de vrijwilligers heel veel succes wensen met de voorbereidingen en uitvoering van dit geweldige festival. Daarnaast ook voor alle bezoekers twee bijzonder mooie festivaldagen gewenst.